maandag 23 juni 2008

# 19 Social networks


Lief dagboek,
Ik heb de afgelopen paar dagen een beetje rondgeneusd op sociale netwerken. Heb er wat wisselende gevoelens bij.
Het alom geprezen Hyves voelt voor mij te persoonlijk, al zie ik wel dat je heel simpel oude vrienden en kennissen terugvindt.
Heb Facebook geprobeerd (ziet er wat onpersoonlijker uit) en me aangemeld, omdat ik wist dat mijn zoon hiermee contact kreeg met zijn achternichtje in Nieuw Zeeland. Zag vervolgens dat er ook een flink aantal voor mij onbekende familieleden in Amerika op aangemeld waren. Kan hiermee en via My Heritage eens flink de stamboom uit gaan breiden :) En wat leuk was, heb ook even ingelogd via 23dingen en zag vervolgens dat ik een verzoek van mezelf om vriend te worden aan kon klikken. Hiermee heb ik mezelf als onze vriend van 23dingen geregistreerd. Lache...
Bij LinkedIn lukte het me niet om via 23dingen binnen te komen.
Vond nog wel een leuke site www.imvu.com waarmee je in 3D kunt chatten, vrienden ontmoeten etc.
Had ook nog even bedacht of ik hiervan een snapshot van de pagina via Snapshots in kon voegen, maar had er niet zo heel veel puf in om het hele aanmeldproces door te gaan, weshalve ik er maar een met mijn mobieltje heb gemaakt.

Geen opmerkingen: