maandag 23 juni 2008

# 23 De evaluatie van 23 dingen


Lintjes, lintjes, lintjes, voor mij en voor al die anderen, die doorgezet hebben om de eindstreep van 23 dingen te halen!
Chapeau voor de mensen die dit allemaal uitgedacht hebben en voor onze cursusleider Rob Coers. Wat hebben we in korte tijd veel nieuwe toepassingen gezien en uitgeprobeerd, en wat hebben we er veel van geleerd!
En voor onze eigen Oriënt Express: Tonny dank je voor je stimulans. Je was in nood altijd bereikbaar. Niet opdringerig, maar als veilige haven.
Mijn Weblog en mijn Netvibes groeien nog iedere dag. Ik maak er heel veel gebruik van. Daarnaast heb ik nu iGoogle, dat ook gestaag groeit. Geweldig al die feeds, widgets, gadgets, wiki's, online toepassingen, foto's, muziek, films en televisie. Mijn computer is het medium geworden, waarop ik te allen tijde kan vertrouwen (als we tenminste geen blikseminslag of stroomstoring hebben), en waar ik alle informatie, nieuws en entertainment af kan halen die ik op elk moment wens. Een eldorado vol vrienden, plezier, uitdaging, kennis en informatie.
Dank jullie wel, internet was al leuk, maar web 2.0 betekent een extra verrijking van mijn wereld.

1 opmerking:

Overijssel - Plaatsbeschrijvingen 1880-1930 zei

Gefeliciteerd Wereldspetters, dat je een doorzetter bent wisten we al, maar knap dat je het volbracht hebt! Over het algemeen is gebleken dat onder de afhakers vooral de niet-bibliothecarissen zitten (wat heel begrijpelijk is) maar jij bent één van degenen die het wel heeft volgehouden en dan blijk je er toch nog veel aan te hebben (privé, maar ook voor het werk). Jouw idee om eens door 'gewone gebruikers' te laten kijken naar de aquabrowser, lijkt me helemaal niet verkeerd. Tot morgen bij de afsluiting van 23 dingen.